Friday, July 23, 2004

cikgu norhayati adalah seorang guru di sebuah sekolah menengah di bandar t. cikgu norhayati berumur 24 tahun dan telahpun mendirikan rumahtangga. suaminya berumur 27 tahun dan bekerja sebagai pegawai bank.

cikgu norhayati mempunyai bentuk badan yg boleh dikatakan menarik. buah dadanya pejal dan tajam. punggungnya pula lentik. rambut cikgu norhayati adalah separas bahu sahaja. cikgu norhayati dan suaminya masih belum mempunyai anak. mereka baru 2 thn mendirikan rumahtangga. ramai juga lelaki yg tertarik dengan cikgu norhayati, tapi cikgu norhayati langsung tak layan memandangkan dia sudah bersuami.

cikgu norhayati selalu memakai baju kurung sutera bila keluar mengajar. cikgu norhayati juga bertudung. mereka tinggal di sebuah kawasan perumahan. inilah antara kisah2 yg terjadi pada cikgu norhayati semasa mereka tinggal di kawasan perumahan tersebut.

>> kisah 1: cikgu norhayati dan jiran sebelah.>>

petang itu setelah pulang dari mengajar, seperti biasa cikgu norhayati menunggu suaminya untuk datang menjemputnya pulang kerumah. tiba2 hp cikgu norhayati berbunyi. rupanya hari itu suaminya tidak dapat menjemputnya pulang kerana terpaksa bekerja overtime. terpaksalah cikgu norhayati menunggu teksi untuk pulang hari tu.

sedang cikgu norhayati menunggu teksi itu, sebuah van berhenti didepan cikgu norhayati. rupanya pemandu van itu adalah abg mat, jiran sebelah rumah mereka. abg mat berumur 40 thn dan telah berkahwin serta mempunyai 5 org anak.

 "eh cikgu, nak kemana ni? marilah abg mat tumpangkan" ucap abg mat kepada cikgu norhayati.

"tak apalah abg mat,biar saya tunggu teksi ajer. nanti menyusahkan abg mat pula" balas cikgu norhayati.

"eh susah apanya pula, marilah. lagipun susah nak dapat teksi waktu begini" ucap abg mat lagi.

cikgu norhayati pun berfikir sejenak lalu bersetuju menerima pelawaan abg mat. sepanjang perjalanan mereka byk mendiamkan diri sahaja. cikgu norhayati lebih suka melihat pemandangan sepanjang jalan.

tapi lain pula yg bermain di fikiran abg mat. mata abg mat asyik menjeling ke arah buah dada dan paha cikgu norhayati sahaja. cikgu norhayati langsung tidak menyedari perbuatan abg mat itu. abg mat sebenarnya telah lama mengidamkan tubuh cikgu norhayati. nampaknya hari ini dia bertuah kerana dia akan mendapat tubuh yg telah lama dihajatkanya itu. kepala abg mat mula memikirkan rancangan jahat untuk meratah tubuh cikgu norhayati pada hari itu.

"hehe,siaplah kau sekejap lagi,aku akan jadikan kau hamba nafsuku" bisik hati abg mat.

"cikgu, kita singgah dikedai N kejap yer, sebab org rumah abg mat pesan suruh beli gula" kata abg mat.

cikgu norhayati hanya menganggukkan kepala bersetuju dengan abg mat. lagi pun dia yg menumpang van abg mat hari tu. apa salahnya fikir cikgu norhayati.

"cikgu tunggu sini kejap yer,saya nak pergi beli sekarang".

"baiklah" jawab cikgu norhayati pendek.

abg mat sebenarnya bukan turun untuk membeli gula, tetapi membeli pil perangsang untuk melaksanakan rancangan jahatnya pada cikgu norhayati. setelah selesai membeli pil perangsang, abg mat membeli pula 2 botol air oren. dia memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam air oren untuk cikgu norhayati. abg mat pun kembali semula kedalam van.

"nah cikgu, minum dulu. gula dah habis pula kat kedai ni. terpaksa kita pergi ke kedai yg jauh sikit tu" ucap abg mat sambil menghulurkan botol air oren yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu tadi.

cikgu norhayati mengambil botol air oren itu sambil mengucapkan terima kasih. memang dia dahaga sejak lama menanti teksi tadi. air oren didalam botol terus disedut hingga separuh. abg mat tersenyum sinis bila melihat air oren itu diminum hingga separuh. abg mat pasti sekejap lagi dia akan mendapat tubuh cikgu norhayati.

abg mat pun meneruskan perjalanan. dia sengaja mengambil jalan pintas melalui ladang kelapa sawit kerana jalan itu jarang digunakan oleh org ramai. nanti mudahlah untuk dia mengerjakan tubuh cikgu norhayati.

setelah 5 minit, cikgu norhayati mula merasakan badannya panas. dia merasa kepalanya khayal. semakin lama semakin kuat perasaan ghairah yg memuncak dalam dirinya. cikgu norhayati mula tak senang duduk. abg mat perasan akan perubahan cikgu norhayati. hatinya melonjak gembira. cikgu norhayati merasakan pantatnya telah berair. seluar dalamnya juga telah dirasakan lembab.

abg mat membelok masuk ke sebuah lorong. cikgu norhayati langsung tidak menyedari dimana dia berada sekarang kerana dirinya telah dikuasai perasaan ghairah yg teramat sangat. abg mat pun memberhentikan vannya. dia mengeluarkan perakam video mini dari belakang vannya lalu menekan butang 'record'.

abg mat terus menjatuhkan tempat duduk cikgu norhayati lalu dengan rakusnya menerkam lalu mengulum lidah cikgu norhayati. cikgu norhayati terkejut dengan perbuatan abg mat itu, tapi dia sendiri sudah tak berdaya untuk menghalang perbuatan abg mat terhadap dirinya itu. hatinya meronta2 supaya abg mat menghentikan perbuatannya itu, namun tubuh badannya seakan2 menerima segalanya kerana kesan ubat perangsang yg telah meresap kedalam badannya.

abg mat terus menghisap lidah cikgu norhayati dengan rakus sekali hinggakan meleleh2 air liur cikgu norhayati di celah2 bibir mereka yg saling bertautan itu. kedua belah tangan abg mat meramas2 buah dada cikgu norhayati yg pejal itu dengan semahunya. memang dia telah lama mengidamkan buah dada cikgu norhayati itu. cikgu norhayati merengek2 lemah apabila buah dadanya dirangsang sebegitu rupa oleh abg mat. baju kurung cikgu norhayati pun disingkap perlahan oleh abg mat. bra cikgu norhayati terus ditarik oleh abg mat lalu tersembullah buah dada cikgu norhayati yg mekar itu.

abg mat terus mengentel2 puting cikgu norhayati yg berwarna coklat muda itu. sebelah digentel, sebelah lagi dihisap, dijilat dan digigit oleh abg mat. inilah kali pertama buah dada cikgu norhayati dinikmati lelaki lain selain suami tersayang. cikgu norhayati merayu agar abg mat menghentikan perbuatannya itu namun langsung tidak diendahkan oleh abg mat.

setelah puas menikmati buah dada cikgu norhayati, abg mat pun menyingkap kain baju kurung cikgu norhayati dan melondehkan seluar dalam cikgu norhayati. jari2 abg mat yg kasar itu terus menjolok2 kedalam lubang pantat cikgu norhayati. semakin kuatlah rengekkan cikgu norhayati kedengaran. abg mat melajukan jolokkan jarinya ke pantat cikgu norhayati. beberapa ketika kemudian badan cikgu norhayati pun mengejang. cikgu norhayati telah klimaks. air dari pantat cikgu norhayati begitu banyak hinggakan basah tempat duduk van abg mat. air pantat cikgu norhayati yg melekat di jari abg mat disuakan kemulut cikgu norhayati. cikgu norhayati terpaksa menghisap jari abg mat yg dipenuhi air pantatnya sendiri.

abg mat pun membuka zip seluarnya, lalu keluarlah batang abg mat yg hitam lagi gemuk itu. terkejut cikgu norhayati melihat batang abg mat kerana batang suaminya pun tak sebesar itu. abg mat terus menarik kepala cikgu norhayati dengan kasar lalu disumbatkan batangnya yg tegang itu kedalam mulut cikgu norhayati. cikgu norhayati terpaksa membuka mulutnya luas2 supaya batang abg mat itu dapat masuk kedalam mulutnya yg kecil comel itu. setelah 10 minit cikgu norhayati melakukan blow-job ke batang abg mat, abg mat pun klimaks. 5-6 das pancutan padu air mani abg mat kedalam mulut serta muka cikgu norhayati. tersedak cikgu norhayati kerana tertelan air mani abg mat. air mani abg mat mengalir membasahi tudung cikgu norhayati yg telah sengat semasa cikgu norhayati tunduk melakukan blow-job itu tadi.

abg mat tersenyum puas kerana telah berjaya menodai kesucian diri cikgu norhayati yg telah menjadi isteri org itu.abg mat ingin meneruskan lagi perbuatan sumbangnya itu tapi cikgu norhayati memujuk kerana hari telah malam dan sekejap lagi pasti suaminya pulang. tentu suaminya risau sekiranya dia tiada dirumah. abg mat setuju tapi dengan syarat cikgu norhayati mesti sedia melayani nafsunya bila2 masa saja. kalau tidak pita rakaman aksi cikgu norhayati sedang menghisap batang abg mat itu akan diserahkan kepada suaminya. cikgu norhayati terpaksa bersetuju dengan syarat abg mat itu dengan berat hati sekali.

abg mat pun memandu van mereka pulang ke kawasan perumahan mereka. puas hati abg mat. cikgu norhayati pula serba salah dengan wajah yg dipenuhi tompokkan air mani abg mat yg telah kering...

setelah kejadian di ladang kelapa sawit hari itu, cikgu norhayati cuba untuk mengelak dari bertemu dengan abg mat, jirannya itu. apabila waktu ptg, semasa suami cikgu norhayati membasuh kereta, memang abg mat sengaja datang ke tepi pagar mereka lalu berbual2 dengan suami cikgu norhayati. melihat kehadiran abg mat itu, cikgu norhayati terus masuk kedalam rumah. sumai cikgu norhayati tidak mengesyaki apa2 walaupun abg mat telah berjaya menikmati tubuh isterinya itu. tetapi, lama kelamaan suami cikgu norhayati berasa aneh juga kerana setiap kali abg mat datang berbual, pasti cikgu norhayati akan masuk kedalam rumah. suami cikgu norhayati bimbang sekiranya perbuatan cikgu norhayati itu menyebabkan jiran mereka itu berkecil hati.

hinggalah pada suatu ptg, suami cikgu norhayati menjemput abg mat untuk makan malam dirumah mereka kerana isteri abg mat pulang ke kampung. yang tinggal hanya abg mat dengan 5 org anaknya sahaja. abg mat apa lagi, dengan senang hati menerima pelawaan suami cikgu norhayati. didalam kepalanya mula memikirkan apa yg bakal dilakukan pada cikgu norhayati dirumah cikgu norhayati sendiri malam nanti.

"abg dah pelawa abg mat untuk makan malam bersama kita malam ni, kesian dia , isteri dia balik kampung, takde org nak masak untuk dia" kata suami cikgu norhayati.

hati cikgu norhayati berdebar apabila memikirkan bahawa mereka akan makan semeja malam nanti. namun begitu hati cikgu norhayati lega juga kerana dia memikirkan bahawa suaminya juga ada bersama mereka, takkan abg mat dapat melakukan apa2 kepadanya.

malam itu tepat jam 9 malam, abg mat pun datang dengan 5 orang anaknya. suami cikgu norhayati menyambut mereka dengan gembira tanpa menyedari abg mat mempunyai niat serong terhadap isterinya itu. sementara menunggu cikgu norhayati menghidangkan makanan, mereka berbual2 dahulu sambil menonton tv. anak2 abg mat semuanya kelihatan begitu mesra dengan suami cikgu norhayati. anak abg mat yg sulung berumur 19 tahun, manakala yg paling kecil sekali berumur 13 tahun.

mata abg mat menjeling2 kearah dapur untuk melihat tubuh cikgu norhayati. malam itu cikgu norhayati memakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda. cikgu norhayati juga mengenakan tudung hijau agar padan dengan kebayanya. abg mat menelan air liur apabila melihat punggung cikgu norhayati yg padat disebalik kain kebayanya yg ketat itu. cikgu norhayati perasan yg mata abg mat selalu memandang kearah buah dada dan juga pantatnya malam itu, tapi cikgu norhayati buat tak tahu sahaja kerana dia yakin abg mat takkan berani melakukan apa2 terhadapnya kerana suaminya ada bersama.

waktu makan pun tiba. suami cikgu norhayati makan sambil berbual mesra dengan abg mat serta anak-anaknya. cikgu norhayati pula lebih byk mendiamkan diri dari turut serta dalam perbualan mereka. sedang mereka menikmati makan malam itu, tiba2 anak abg mat yg berumur 13 tahun itu dengan tidak sengaja telah terlanggar gelas minumannya. air yg tertumpah dari gelas itu mengalir lalu mengenai kain kebaya cikgu norhayati. habis basah kain cikgu norhayati terkena air oren.

abg mat segera menunjukkan sikap baiknya pada suami cikgu norhayati dengan meminta maaf berkali2 atas kesalahan anaknnya itu. suami cikgu norhayati berkata tak mengapalah kerana dia bukan sengaja. cikgu norhayati pun meminta diri untuk kedapur kerana ingin membersihkan kainnya yg basah itu. mata abg mat memerhatikan setiap ayunan punggung cikgu norhayati sewaktu cikgu norhayati melangkah menuju ke dapur.

"eh tiba2 perut saya ni buat hal pula, boleh saya gunakan tandas sekejap?" tiba2 sahaja abg mat bersuara kepada suami cikgu norhayati.

"boleh,apa salahnya, tandas dibelakang, masuk terus kedapur dan pintu yg paling tepi sekali" balas suami cikgu norhayati.

abg mat terus bangun menuju kedapur dengan rancangannya untuk menjamah tubuh cikgu norhayati lagi.

didapur pula, cikgu norhayati sedang mengelap kain kebayanya yg telah dibasahi air oren itu. habis bahagian pahanya bertompok2 kerana kesan air oren itu. cikgu norhayati tidak menyedari yg abg mat telah berdiri dibelakangnya. dengan tiba2 tangan abg mat yg kasar itu memeluk cikgu norhayati dari belakang sambil meramas2 buah dada cikgu norhayati dengan kuatnya.

cikgu norhayati tergamam dengan perbuatan abg mat itu. cikgu norhayati membuka mulut untuk menjerit, tapi dengan pantasnya tangan abg mat mencekup mulut cikgu norhayati.

"kalau cikgu nak suami cikgu tahu tentang apa yg telah kita lakukan di ladang hari tu, cikgu jeritlah. saya tak kisah, yang rugi cikgu, bukan saya, hehehehe..." ugut abg mat pada telinga cikgu norhayati. "kalau cikgu nak rahsia cikgu selamat, lebih baik cikgu ikut saja cakap saya" kata abg mat lagi.

tangan abg mat terus memerah dan meramas buah dada cikgu norhayati. perlahan2 abg mat melepaskan cengkaman tangannya dari mulut cikgu norhayati setelah dia yakin cikgu norhayati tidak akan cuba menjerit lagi. air mata cikgu norhayati mengalir kerana dia bimbang sekiranya suaminya akan masuk kedapur dan melihat dirinya yg sedang digomoli oleh abg mat itu.

"tak guna cikgu menangis, baik cikgu berikan kerjasama, nanti cikgu pun akan merasa puas juga" kata abg mat lagi sambil menekankan batangnya yg telah keras didalam seluarnya itu ke alur punggung cikgu norhayati.

tangan abg mat kini telah membuka 2 butang atas baju kebaya ketat milik cikgu norhayati. tangannya terus menyusup kedalam bra cikgu norhayati lalu memicit2 puting buah dada cikgu norhayati. cikgu norhayati menjadi terangsang apabila puting buah dadanya itu dpicit2 kuat oleh abg mat. perlahan2 mulut cikgu norhayati mengeluh kenikmatan. abg mat tersenyum kerana dia tahu cikgu norhayati sudah mula memberikan kerjasama kepadanya. dia juga akan pastikan yg cikgu norhayati akan terus menjadi hamba nafsunya.

sekarang tangan abg mat telah beralih ke arah pantat cikgu norhayati pula. abg mat menggosok2 pantat cikgu norhayati dari luar kainnya. semakin lama, semakin laju gosokkan tangan abg mat. cikgu norhayati mula merasakan lubang pantatnya telah mulai basah. setelah puas, abg mat membuka zip kain kebaya ketat cikgu norhayati. zip itu terletak di bahagian punggung. tangan abg mat dengan pantas menyusup masuk kedalam kain cikgu norhayati lalu mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batang jarinya. diputar-putarkan jarinya itu hingga menyebabkan terangkat2 punggung cikgu norhayati menahan nikmat.

setelah abg mat melihat cikgu norhayati hampir klimaks, dia mencabut jarinya lalu membuka zip seluarnya.abg mat menyuruh cikgu norhayati agar melakukan blow-job lagi ke batangnya itu. perlahan2 cikgu norhayati yg sudah terlalu ghairah itu melutut didepan abg mat lalu menghisap batang abg mat perlahan2. abg mat mengocok2 batangnya kemulut cikgu norhayati. setelah 10 minit cikgu norhayati melakukan blow-job ke batang abg mat itu, abg mat pun klimaks. beberapa das pancutan air mani yg dilepaskan oleh abg mat itu semuanya memasuki mulut cikgu norhayati. kerana terlalu banyak air mani abg mat didalam mulut cikgu norhayati, ada yg meleleh keluar melalui rekahan bibir cikgu norhayati itu.

"sekarang cikgu telan semua air nikmat yg telah saya berikan pada cikgu itu" kata abg mat.

cikgu norhayati menggelengkan kepalanya kerana enggan menelan air mani abg mat yg masin itu.

"kalau cikgu tak telan, nanti saya beri pita rakaman hari tu pada suami cikgu, nak?" ugut abg mat.

terpaksalah cikgu norhayati menelan semua air mani abg mat tu dengan muka yg berkerut menahan loya. abg mat membetulkan seluarnya lalu mengucup dahi cikgu norhayati sambil tersenyum sinis. abg mat sengaja membiarkan cikgu norhayati tidak mencapai klimaks kerana dia ingin menyiksa hamba nafsunya itu. abg mat pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah wajah yg ceria.

"hah macam mana? dah lega ker?" tanya suami cikgu norhayati yang masih belum menghabiskan makan malamnya kerana menunggu abg mat yg disangkakan ke tandas itu tadi.

"dah.. selesa sekali rasanya" ucap abg mat. memang dia merasa sangat selesa kerana air maninya yg telah seminggu bertakung itu telah habis disedut oleh cikgu norhayati yg cantik itu.

mereka pun meneruskan makan malam mereka yg terganggu itu. cikgu norhayati setelah membetulkan pakaian serta tudungnnya itu pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yg serba salah. abg mat hanya tersenyum melihat cikgu norhayati.senyuman penuh rahsia yg hanya diketahui oleh dirinya serta cikgu norhayati sahaja. setelah selesai makan malam, abg mat dan anak-anaknya pun pulang.

malam itu suami cikgu norhayati merasakan sedikit aneh kerana apabila dia mengadakan hubungan seks dengan cikgu norhayati, dirasakan pantat cikgu norhayati telah terlalu lencun, seolah2 cikgu norhayati telah beberapa kali di kongkek pantatnya malam itu. cikgu norhayati juga kelihatan amat ghairah melakukan hubungan seks mlm itu. mana tak ghairahnya,cikgu norhayati melepaskan segala nafsunya yg tak sampai semasa diperkosa oleh abg mat di dapur awal tadi. suami cikgu norhayati sedikit pun tidak menyangka sudah 2 kali abg mat itu menjamah tubuh isterinya...

pada suatu petang, semasa cikgu norhayati dan suaminya sedang berehat, mereka tiba2 dikejutkan dengan panggilan dari luar rumah mereka. rupa-rupanya anak abg mat yg berumur 13 tahun itu yang datang. cikgu norhayati segera keluar bertanyakan kenapa anak abg mat itu datang petang2 begini.

"hah kamal, ada apa hal awak datang petang2 begini?" soal cikgu norhayati.

"mak pesan suruh datang rumah malam ni, ada majlis harijadi, cikgu dan suami cikgu pun mak suruh panggil" jawab kamal.

rupa-rupanya kamal adalah anak murid cikgu norhayati di sekolah menengah T. cikgu norhayati berfikir sama ada nak menerima pelawaan tersebut bila tiba2 suaminya mencelah.

"baiklah kamal, malam nanti cikgu norhayati akan hadir..".

cikgu norhayati serba salah kerana suaminya sendiri yang telah bersetuju agar dia pergi ke rumah abg mat malam itu. cikgu norhayati bimbang abg mat akan mengulangi apa yg telah dilakukannya terhadap dirinya dua kali dulu. namun memikirkan isteri abg mat turut ada sama, cikgu norhayati merasakan dirinya akan selamat dari abg mat sekiranya dia sentiasa bersama2 dengan isteri abg mat.

malam itu nasib cikgu norhayati sekali lagi malang apabila suaminya menerima kunjungan sahabat lamanya, maka suami cikgu norhayati tidak dapat turut sama hadir ker majlis di rumah abg mat itu.

"kalau abg tak pergi, yatie pun tak mau pergilah" kata cikgu norhayati pada suaminya.

"isk mana boleh begini, lagipun kita dah setuju untuk pergi. lagipun kalau abg tak pergi malam ni, sekurang-kurangnya yatie hadir mewakili kita berdua, lagipun kalau kawan abg tak datang pun, abg sebenarnya malas nak pergi ke majlis sebegitu." balas suami cikgu norhayati pula. "lagi pun tentu banyak cerita yg abg dan kawan lama abg tu nak bualkan, kami juga mungkin akan keluar nanti" ujar suami cikgu norhayati lagi.

cikgu norhayati tidak dapat berkata apa2 lagi. maka cikgu norhayati pun bersiap2 untuk ke rumah abg mat. cikgu norhayati mengenakan baju kurung sutera berwarna putih dengan tudung hijau.

cikgu norhayati pun keluar menuju ke rumah abg mat dengan perasaan yg berdebar2. sampai dihalaman rumah abg mat cikgu norhayati pun terus memberi salam. tiada jawapan dari dalam rumah itu. cikgu norhayati terus mengetuk pintu rumah abg mat. seketika kemudian jamal, anak sulung abg mat yg berumur 19 tahun itu membuka pintu.

"masuklah cikgu, majlis akan dimulakan sebaik sahaja cikgu sampai" ujar jamal.

cikgu norhayati tersenyum lalu melangkah masuk kedalam rumah abg mat. cikgu norhayati merasa hairan kerana dalam rumah abg mat lampu tidak dipasang. gelap.

"jamal, kenapa tak buka lampu ni?" soal cikgu norhayati.

"kami sengaja tak buka lampu kerana nak buat suprise sikit" jawab jamal.

tiba2 didalam gelap itu cikgu norhayati berasa ada org memegang kedua belah tangannya. cikgu norhayati meronta untuk melepaskan tangannya namun sia2 kerana kedua belah tangannya dicengkam dengan erat sekali. lampu pun dibuka. terkejut bukan kepalang cikgu norhayati kerana mendapati dirinya dikelilingi 4 org remaja lelaki. dua melayu dan dua lagi india. kedua belah tangannya di pegang erat oleh dua org remaja india itu. tiada sebarang tanda berlangsungnya majlis harijadi didalam rumah itu.

"apa yang kamu nak buat ni jamal? adik kamu kata ada majlis harijadi malam ni." sergah cikgu norhayati. cikgu norhayati merasa dirinya telah diperangkap.

"memanglah hari ni harijadi adik saya, semua ahli keluarga saya telah keluar untuk meraikannya" jawab jamal pantas.

"habis,kenapa kamu buat begini" soal cikgu norhayati lagi, cemas.

"haa.. malam ni adalah malam special buat cikgu. kerana malam ni cikgu akan dapat merasa batang org india.. hahahaha.." ketawa jamal.

"berani kamu buat begitu pada saya, nanti saya beritahu pada bapak kamu." ugut cikgu norhayati.

"sebelum cikgu kata apa2, biar saya tunjukkan ini dulu.." balas jamal pantas sambil menekan butang 'play' pada remote control ditangannya.

beberapa ketika kemudian terpampanglah di skrin tv aksi2 cikgu norhayati sedang menghisap batang abg mat, ayah jamal sendiri.

"apa! bagaimana kamu mendapat pita rakaman ini" soal cikgu norhayati gusar.

"haha,saya jumpa pita ni dalam bilik bapak, rupanya bapak dah puas dapat menjilat pantat cikgu ya.. sekarang giliran kami pula." jawab jamal.

"tolonglah jamal, jangan buat saya begini" rayu cikgu norhayati.

"ahh, cikgu mesti layan kami malam ini, kalau tidak kami akan sebarkan salinan pita video ini" ugut jamal.

terdiam cikgu norhayati mendengar ugutan jamal itu.

"kawan2, apa lagi, habuan dah berada depan mata, jom kita kerjakan pantat cikgu yg cantik nie puas2 malam ni" arah jamal.

samy dan muthu pun terus membaringkan cikgu norhayati keatas tlam yg telah tersedia ada di situ. jamal pula terus memasang perakam video kerana dia ingin merakamkan aksi2 cikgu norhayati dikongkek pantatnya oleh 2 org budak india.

samy dan muthu sambil sebelah memegang tangan cikgu norhayati, sebelah lagi tangan mereka terus mengusap2 buah dada cikgu norhayati yg mekar disebalik baju suteranya itu. mula2 mereka mengusap lembut sahaja, tetapi lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakin kuat dan ganas. jamal dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambil mengocok2 batang mereka. baju kurung sutera cikgu norhayati disingkap oleh samy lalu samy dengan ganasnya menyonyot puting buah dada cikgu norhayati yg berwarna coklat muda itu. muthu pula dengan cepat menyuakan batangnya ke mulut cikgu norhayati. geli geleman cikgu norhayati kerana terpaksa menghisap batang anak india yg tidak bersunat.

tangannya pula tidak lepas2 dari menguli buah dada cikgu norhayati yg telah tegang kerana dirangsang oleh kedua budak india itu. jamal dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgu norhayati hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluar dalam dan panties yg dipakai oleh cikgu norhayati malam itu. jamal dengan pantas mengangkangkan kaki cikgu norhayati lalu menjilat pantat cikgu norhayati. atan pula mengorek2 lubang dubur cikgu norhayati dengan jarinya.

cikgu norhayati cuba untuk berkata untuk menyuruh mereka berhenti namun mulutnya telah dipenuhi oleh batang muthu yg tidak bersunat itu. seluruh tubuh cikgu norhayati sedang mendapat rangsangan seksual yg paling maksima sekarang. kedua2 puting buah dada cikgu norhayati telah begitu tegang sekarang. pantatnya yg sedang dijilat oleh jamal itu juga telah mengeluarkan banyak cecair nikmat. jamal dengan berseleranya menjilat hingga bersih air yg keluar dari pantat cikgu norhayati itu. cikgu norhayati juga semakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthu menahan nikmat dan geli apabila lidah cikgu norhayati bermain2 di hujung batangnya. beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan air maninya ke mulut cikgu norhayati. terlalu banyak air mani muthu hinggakan ianya mengalir keluar melalui celah2 bibir cikgu norhayati.

muthu pun mengeluarkan batangnya dari mulut cikgu norhayati. samy pula dengan panas mengambil alih tempat muthu dengan menyumbatkan batangnya ke mulut cikgu norhayati. belum pun hilang rasa loya cikgu norhayati, terpaksa menghisap batang samy pula.

tubuh cikgu norhayati diangkat oleh atan dan jamal lalu atan pun masuk kebawah badan cikgu norhayati. atan memasukkan batangnya perlahan kedalam lubang dubur cikgu norhayati yg mengemut2 kuat itu. perlahan2 batang atan tenggelam ke dalam lubang dubur cikgu norhayati. suami cikgu norhayati sendiri belum pernah main dengan cikgu norhayati melalui lubang duburnya. jamal juga turut memasukkan batangnya kedalam pantat cikgu norhayati. agak susah juga batang jamal untuk memasuki lubang pantat cikgu norhayati yg masih sempit itu.

"ahh ketatnya lubang pantat cikgu" bisik jamal.

sekarang badan cikgu norhayati berada di tengah2 antara jamal yg sedang menghenjut pantatnya dan atan yg sedang meneroka lubang duburnya. sungguh mengghairahkan sekali, seorang perempuan muda bertudung sedang dihenjut pantat, dubur serta mulutnya. cikgu norhayati sekarang tak ubah bagaikan seorang perempuan sundal yg sentiasa ketagihkan seks. samy pula telah mencapai klimaksnya. tersedak cikgu norhayati kerana terpaksa menelan semua air mani samy yg jauh lebih banyak dari muthu tadi.

muthu yang telah naik kembali nafsunya kini sedang mengigit2 puting cikgu norhayati. cikgu norhayati merayu supaya jangan ditinggalkan sebarang bekas di badannya kerana cikgu norhayati bimbang suaminya akan perasan nanti. jamal semakin laju menghenjut pantat cikgu norhayati. dirasakan batangnya begitu kuat dicengkam oleh lubang pantat cikgu norhayati. beberapa ketika kemudian jamal pun memancutkan air maninya kedalam pantat cikgu norhayati. atan juga telah klimaks, lubang dubur cikgu norhayati begtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama. beberapa das pancutan air mani atan memenuhi lubang dubur cikgu norhayati .jamal dan atan pun mencabut batang mereka lalu terbaring keletihan. kelihatan air mani atan dan jamal meleleh keluar melalui lubang pantat dan dubur cikgu norhayati yg basah lencun dengan air nikmat itu.

samy dan muthu pula terus mengerjakan kedua2 lubang yg terdapat di tubuh cikgu norhayati itu. seketika kemudian mereka pun klimaks didalam lubang pantat dan dubur cikgu norhayati. mereka jugaterbaring di sebelah cikgu norhayati yang keletihan akibat dikongkek berkali2 oleh 4 org anak muda. cikgu norhayati terbaring dengan baju kurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yg mekar di dadanya itu. kainnya juga terselak hingga paras pinggang menampakkan lubang pantat dan duburnya yg lencun dipenuhi air mani 4 org anak muda. di wajah cikgu norhayati juga terdapat tompokkan air mani yg telah kering. begitu juga di bibirnya, terdapat kesan2 air mani yg telah kering. setengah jam kemudian mereka mengemaskan kembali pakaian cikgu norhayati lalu menyuruh cikgu norhayati pulang kerumah. cikgu norhayati melangkah pulang ke rumah dengan perasaan yg berkecamuk.

namun begitu cikgu norhayati juga merasakan kepuasan yg tak terhingga bersama2 dengan 4 orang anak muda itu tadi. jamal tersenyum puas kerana berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu norhayati disetubuhi 4 org lelaki.

suatu hari suami cikgu norhayati membawa pulang 2 orang lelaki keturunan india ke rumah mereka. kata suami cikgu norhayati, mereka adalah business partner yg datang untuk melawat projek mereka di kawasan berhampiran dengan sekolah dimana cikgu norhayati mengajar. mereka juga akan bermalam di rumah mereka selama 2 malam. cikgu norhayati hanya tersenyum mendengar apa yg dikatakan oleh suaminya itu. mereka membawa sebuah beg pakaian sahaja. mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka.

malam itu setelah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu norhayati berkata sesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka.

"abg,yatie tengok kawan abg tu pandang yatie semacam jer bang.. yatie takutlah." kata cikgu norhayati.

suami cikgu norhayati hanya ketawa mendengar apa yg dikatakan oleh cikgu norhayati itu.

"tak ada apa2 lah.. yatie tak perlu risau, mereka berdua tu org baik." ujar suami cikgu norhayati.

malan itu suami cikgu norhayati begitu bernafsu sekali mengerjakan pantat cikgu norhayati hinggakan mulut cikgu norhayati tak berhenti2 merengek2 manja. 2 pusingan juga suami cikgu norhayati membaham pantatnya malam itu. mereka terlupa bahawa rumah mereka malam itu ada tetamu. kedua2 lelaki india itu bercakap2 didalam bilik mereka.

"eh ramu.. kau dengar tak suara perempuan tu merengek2?" tanya kuty pada temannya ramu.

"ya aku dengar.. isk dasyat betul bunyinya.. tentu seronok kawan kita itu sedang menikmati tubuh isterinya itu kan?" tanya ramu kepada kuty semula.

"eh ramu, kau tak geram ke tengok tubuh isterinya tu. aku geram betullah. kalau dapat kat aku, mau semalaman aku fuck pantat dia" kata kuty lagi.

"siapa cakap aku tak geram, sepanjang kita makan malam tadi, batang aku ni dah keras dalam seluar tau tak. ketat betul baju yang dia pakai masa makan malam tadi, aku ingat situ jugak aku nak hisap puting dia.. hehehe.." balas ramu.

memang semasa mereka makan malam tadi cikgu norhayati mengenakan baju yg agak fit hingga jelas menampakkan bentuk buah dadanya pada ramu dan kuty.

"apa kata kalau pagi esok kita pakat2 fuck pantat isteri kawan kita tu?" kuty mengemukakan cadangan.

"hahaha.. aku pun terfikir perkara yang sama, tapi isteri dia tu cikgu, mesti dia keluar mengajar pagi esok. masa mana kita nak main ngan pantat dia?" soal ramu pula.

"tak apa, jangan bimbang. perkara itu kau serahkan pada aku" kata kuty sambil mengeluarkan sebotol ubat ghairah.

"hahahahaha....." ketawa ramu gembira kerana dia sendiri pun memang dah mengidamkan tubuh badan cikgu norhayati.

keesokkan paginya cikgu norhayati dan suaminya telah bersiap2 untuk pergi bekerja. suami cikgu norhayati menyuruh cikgu norhayati memanggil 2 org kawannya yg masih berada di tingkat atas itu. cikgu norhayati pun melangkah menaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka. cikgu norhayati mengetuk pintu sambil memanggil mereka untuk turun bersarapan bersama2. ramu dan kuty pun keluar dari bilik dengan senyuman sinis. di kepala mereka sudah terbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu norhayati menghisap dan menjilat batang mereka.

semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgu norhayati keluar untuk menghidupkan enjin kereta dan cikgu norhayati pula sedang sibuk menyediakan hidangan, dengan pantas kuty memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam cawan cikgu norhayati. selepas itu mereka pun bersarapan seperti biasa. kuty dan ramu menjeling sahaja apabila melihat cikgu norhayati meneguk hingga habis air di cawannya yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu.

setelah selesai,mereka pun berbincang tentang kerja. kuty menyuruh suami cikgu norhayati pergi ke bank dengan segera untuk menyiapkan dokumen2 penting yg perlu bagi urusan mereka hari itu. suami cikgu norhayati meminta untuk menghantar cikgu norhayati ke sekolah tempat dia mengajar dulu namun kuty berkata biar dia dan ramu yg tlg hantarkan. lagi pun suami cikgu norhayati mesti menyiapkan segera semua dokumen yg diminta mereka. mereka juga memberikan alasan yg mereka akan melalui sekolah tempat cikgu norhayati mengajar untuk sampai ke tapak projek syarikat mereka. suami cikgu norhayati pun bersetuju dengan cadangan kuty itu. dia tidak tahu bahawa sebentar lagi 2 org lelaki india itu akan meratah tubuh isterinya yg cantik itu...

sepanjang perjalanan ke sekolah cikgu norhayati mengajar, ramu dan kuty tak putus2 menanyakan berbagai2 soalan kepada cikgu norhayati. jenuh jugalah cikgu norhayati nak menjawab semua soalan ramu dan kuty itu. kuty sengaja bertanyakan soalan yg berbaur lucah kepada cikgu norhayati untuk melihat reaksi cikgu norhayati.

"cikgu pernah tengok vcd blue ke tak?" soal kuty.

"isk apa awak cakap ni? saya tak suka lah benda2 macam tu" balas cikgu norhayati tersinggung dengan soalan kuty itu.

"hehe.. tak apa, kejap lagi kau akan aku kerjakan sepuasnya" bisik hati kuty.

ubat perangsang yg telah dicampurkan kedalam minuman cikgu norhayati telah mula menampakkan kesan. cikgu norhayati mula gelisah ditempat duduk belakang kereta yg dipandu ramu itu. ramu dan kuty tersenyum melihat gelagat cikgu norhayati itu. sebentar lagi pasti fantasi mereka untuk mengerjakan pantat perempuan melayu bertudung yg telah bersuami pasti akan terlaksana. cikgu norhayati hari tu mengenakan baju kebaya dengan tudung wardina.

ramu mula menjilat2 bibir bila melihat cikgu norhayati sudah mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta yg dinaiki mereka itu. ramu menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu kuty pun terus keluar dari kereta lalu masuk semula tapi kali ini di tempat duduk belakang, disebelah cikgu norhayati yg sedang ghairah itu. kuty pun meneruskan perjalanan mereka.

ditempat duduk belakang itu kuty dengan perlahan2 meramas2 pantat cikgu norhayati dari luar kain kebayanya. cikgu norhayati cuba menghalang perbuatan kuty itu, namun nafsunya yg telah terangsang itu menjadikannya lemah. kuty kemudiannya mengucup bibir cikgu norhayati yg bersalut lipstik merah hati itu. dihisapnya bibir cikgu norhayati dengan penuh nafsu sambil sesekali menjulurkan lidahnya kedalam mulut cikgu norhayati lalu menjilat2 lidah cikgu norhayati. kuty kemudian memegang pipi cikgu norhayati agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnya kedalam mulut cikgu norhayati. terasa payau air liur kuty yg kuat merokok itu. cikgu norhayati terpaksa menelan air liur kuty itu kerana mulutnya telah ditekup ole tangan kuty yg kasar berbulu itu. ramu hanya menjeling dari cermin belakang sambil tersenyum kerana dia tahu kuty sememangnya gemarkan seks yang agak kotor.

kemudian tangan kuty mula menyeluk kebawah baju kebaya cikgu norhayati lalu meramas2 kedua buah dada cikgu norhayati bergilir2. kemudian kuty menyeluk pula kain yg dipakai cikgu norhayati lalu menjolok2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batang jarinya. terangkat2 tubuh cikgu norhayati apabila pantatnya dijolok begitu. kuty meraih tangan cikgu norhayati yg lembut itu lalu digosokkan ke batangnya yg telah tegang didalam seluarnya. kuty kemudian membuka zip seluarnya untuk mengeluarkan batangnya itu. tangan cikgu norhayati lalu mengenggam batang kuty yg besar itu sambil melancapkannya sekali. perlahan2 badan cikgu norhayati dijatuhkan oleh kuty hinggakan muka cikgu norhayati berada betul2 dihadapan batangnya yg keras seperti besi itu. jari2 kuty masih terus dengan tugasnya mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati. tangan kuty sudah basah kerana air pantat cikgu norhayati telah keluar dengan banyak sekali. cikgu norhayati yg telah terlalu ghairah itu telah lupa diri sekarang. cikgu norhayati terus mengulum batang kuty yg tidak bersunat itu dengan lahapnya. ramu melihat satu pemandangan yg sungguh indah di tempat duduk belakang kereta yg dipandunya itu. cikgu norhayati dengan kain yg terselak sedang menghisap batang kuty sambil jari2 kuty menjolok2 lubang pantatnya yg sempit itu. tudung wardina di kepala cikgu norhayati telah senget akibat terlalu laju cikgu norhayati menghisap batang kuty.

kuty dengan ganasnya menolak badan cikgu norhayati hingga terbaring lalu mengangkangkan kaki cikgu norhayati seluas-luasnya. kuty terus menjilat sambil menyonyot biji kelentit cikgu norhayati yg telah becak itu. kereta yg dipandu ramu itu berhenti di lampu merah. sebuah motorsikal juga berhenti disebelah kereta mereka.

rupa-rupanya penunggang motor itu adalah cikgu zam. cikgu zam adalah guru yg mengajar di sekolah cikgu norhayati juga. alangkah terkejutnya cikgu zam melihat keadaan cikgu norhayati yg terkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambil seorang lelaki india menjilat2 lubang pantatnya. setahu cikgu zam, cikgu norhayati adalah seorang perempuan yg sopan, lebih2 lagi cikgu norhayati juga telah bersuami. keras batang pelir cikgu melihat pantat cikgu norhayati yg tembam itu. memang cikgu zam juga telah lama geramkan pantat cikgu norhayati, tapi memikirkan cikgu norhayati telah bersuami, maka dia pun mendiamkan diri sahaja. namun apa yg telah dilihatnya pagi ini telah merubah pandangannya terhadap cikgu norhayati yg ayu dan sopan itu.

lampu bertukar hijau. kereta itu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu zam.

telah beberapa kali cikgu norhayati klimaks hari ini. badan cikgu norhayati juga telah lembik dikerjakan oleh kuty. muka dan mulut cikgu norhayati comot dipenuhi tompokkan air mani kuty. begitu juga dengan lubang pantatnya. kelihatan cecair putih pekat meleleh keluar dari pantat dan juga dubur cikgu norhayati. nyatalah cikgu norhayati telah dikerjakan sepuasnya oleh kuty dan ramu. rupa-rupanya mereka berdua telah selesai melepaskan segala nafsu mereka ke segenap penjuru tubuh cikgu norhayati. mereka sama2 membetulkan pakaian cikgu norhayati lalu menghantar cikgu norhayati ke sekolah dimana cikgu norhayati mengajar. perlahan2 cikgu norhayati turun dari kereta lalu berjalan ke dalam kawasan sekolah. masih terasa air mani kuty dan ramu mengalir dari celahan pantat dan juga duburnya. cikgu zam memerhati langkah cikgu norhayati dengan penuh makna...

6 Comments:

Blogger Sote Filpo said...

read your blog, think you'd be really interested in this website

7:12 PM  
Blogger philkline55193192 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

http://www.juicyfruiter.blogspot.com

1:28 AM  
Blogger michelmartin9586717981 said...

Do you want free porm, if you do feel free to message me here on my AIM SN 'A BUNNY IN PINK'

I decided to spam your blog, and commercially advertise my screen name so you can get free porn, my aim name is 'a bunny in pink'

I hope to take your user base away and corrupt their pure minds

we do not check age before we send you porn with my aol instant messanger name 'a bunny in pink' No age verification required! to get our free porn sent to you from my AIM NAME "a bunny in pink"

All you have to do is send me a message

Please Report Abuse Here

4:59 AM  
Blogger jon6yllg12blij said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

6:22 AM  
Blogger oba6mh13dnkl said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

2:07 AM  
Blogger Hot Asian said...

Hot asian horny babes



Hot Asian Babes



Asian Teens Naked Selfie



Hot and Pretty Pinay



Gravure Idol



Big Boobs Asian Teens



Angelica Panganiban Naked Selfie



Hot and Sexy Asian IGO Girls



Natt Chanapa Naked and Fucked



Hot Sexy Asian MILF



Hot Sexy Indonesian Girls



Selfie Sexy of Asian Teens



Naked Indonesian Girls



Aj Suller Sexy Selfies



Ann Miranda Hot and Sexy Selfies



Busty Asian MILF



Hot Asian Teens, Miwako Kakei






3:21 PM  

Post a Comment

<< Home